3 enkle regler

- Man kommer hver gang og deltager "aktivt".
- Går 8 gange i kirke.
- Lærer Fadervor og Trosbekendelsen.

KONFIRMAND

Konfirmation

I Halskov kirke konfirmeres elever fra Broskolens, Storebæltskolen og evt. elever fra andre skoler.

Konfirmander fra Broskolen går til præst om eftermiddagen. Konfirmander fra Storebæltskolen går til præst i skoletiden. Konfirmanderne begynder til præst i august / september.

Man skal være døbt for at blive konfirmeret, men man skal ikke være døbt for at gå til præst. Som regel bliver 1-3 konfirmander døbt inden konfirmationen.

Spørgsmål

Har du spørgsmål, eller er du i tvivl om noget, er du velkommen til at kontakte kirkens præster. Dem finder du her kontakt.
Konfirmationsdatoer
Alle konfirmationer er kl. 10.00.

27/4 Storebæltskolen v/Jacob Støvring *

28/4 Broskolen 7. kl. v/Anne Kathrine Clausen

2025

27/4 Broskolen 7A v/Anne Kathrine Clausen
  4/5 Broskolen 7B v/Jacob Støvring
17/5 Storebæltskolen v/Jacob Støvring *

2026

19/4 Broskolen 7A v/nne Kathrine Clausen
25/4 Storebæltskolen v/Jacob Støvring
26/4 Broskolen 7B v/Jacob Støvring

* OBS! Storebæltskolens konfirmationer er flyttet til lørdag efter store bededag pga. afskaffelse af denne helligdag.

2027

Datoerne offentliggøres onsdag i uge 8 i Ugeavisen og på hjemmesiden og Facebook 2 år forud for konfirmationerne.
Konfirmander fra Broskolen

Konfirmanderne får et brev på skolen inden sommerferien og begynder til præst efter sommerferien, hvor der også er en indskrivnings-gudstjeneste.

Konfirmander fra Heldagsskolen
Når der er konfirmander fra Heldagsskolen eller andre skoletilbud laver vi et lille konfirmandhold.

Konfirmander fra Storebæltskolen
Konfirmanderne får et brev på skolen inden sommerferien og plejer at begynde til præst i begyndelsen af september. Vi mødes på skift i kirken og på skolen, - før jul i ulige uger, efter jul i lige uger.  Konfirmationen er altid på Store bededag.

3 enkle regler

- Man kommer hver gang og deltager "aktivt".
- Går 8 gange i kirke.
- Lærer Fadervor og Trosbekendelsen.